Džeko u ulozi konobara u reklami za Hyundai

 

Hyundai je objavio svoj prvi panevropski video sadržaj sa svojih svih pet klupskih nogometnih partnera.

"A Matchday in Europe" prati grupu navijača iz svakog od partnerskih klubova Hyundaija: AS Roma, Atletico Madrid, FC Chelsea, BSC Hertha i Olympique Lyon, na svom putu do i sa utakmice, sa mnogim nogometnim zvijezdama iz pet klubova koji preuzimaju niz pomoćnih uloga kao što su šankeri, fotografi, asistenti klubova i stjuardi, kako bi pomogli i poboljšali iskustvo navijača.

Video proslavlja uticajnu ulogu koju nogometni navijači imaju u praćenju svojih klubova i pojačava Hyundaijev komunikacijski pristup For the Fans pokrenut na početku sezone 2018/19, pozicionirajući fanove kao prave heroje i stavljajući ih u središte pažnje.

Ukupno 18 igrača se pojavilo u filmu, uključujući holandskog internacionalca, Memphisa Depaya (Olympique Lyon); bosanskog fudbalera godine Edina Džeku (AS Roma), francuskog pobjednika Svjetskog prvenstva Antoinea Griezmanna (Atletico Madrid); kapitena Belgije Edena Hazarda (FC Chelsea) i bivšeg prvaka engleske Premier lige i UEFA Lige prvaka Salomona Kaloua (Hertha BSC).

U filmu su im se pridružili Javier Pastore, Cengiz Ünder i Bryan Cristante (AS Roma); Stefan Savić i Thomas Lemar (Atletico Madrid); Olivier Giroud i Willian (FC Chelsea); Marvin Plattenhardt i Davie Selke (Hertha BSC); Nabil Fekir, Anthony Lopes, Tanguy Ndembele i Bertrand Traoré (Olympique Lyon).

Govoreći o filmu 'A Matchday in Europe' prije njegovog prikazivanja, Andreas-Christoph Hofmann, potpredsjednik marketinga i proizvoda u Hyundai Motor Europe HQ.

"Oduševljeni smo objavljivanjem našeg prvog paneuropskog sadržaja, 'Matchday in Europe' koji okuplja svih pet naših klupskih fudbalskih partnera i savršeno oživljava našu kampanju 'For the Fans' postavljajući igrače kao pomoćnike i stavljajući fanove u središte akcije", rekao je Hofmann.

Novum.ba/Klix.ba

Vezano: