JU Dom zdravlja Kiseljak-Javni konkurs za prijem u radni odnos
Na temelju članka 3. i 4. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru KSB (Službene novine KSB broj: 7/19), te članka 22. Statuta, ravnatelj JU Dom zdravlja Kiseljak, raspisuje
JAVNI NATJEČAJ
za prijem u radni odnos
- Tajnik Doma zdravlja ……………. 1 izvršitelj, na neodređeno vrijeme sa probnim radom od 6 mjeseci
Opis poslova:
- planira, programira, organizira, raspoređuje, preraspoređuje i vrši nadzor na radom sektora pravnih, kadrovskih i općih poslova;
- organizira radne sastanke sa srednjim, nižim, višim i visokim osobljem koji su mu podređeni;
- predlaže Ravnatelju Doma zdravlja pokretanje disciplinskog postupka protiv svih zaposlenika koji su mu podređeni;
- poduzima u dogovoru sa šefovima odjela i službi mjere za uklanjanje nedostataka u radu i unapređenje rada;
- prati kretanje informacijskih tijekova u svom domenu, analiziranje postojećeg stanja i predlaganje mogućih rješenja za unapređenje timskog rada i drugih nemedicinskih usluga;
- prati zakonske i pravne propise i priprema njihovu ispravnu primjenu;
- sudjeluje u izradi organizacijskih, stručnih i metodoloških naputaka za rad;
- radi na analitičkoj procjeni rada i evaluaciji rezultata zaposlenika koji su mu podređeni;
- surađuje sa šefovima službi, odjela i liječnicima ordinariusima u provođenju cjelokupne nemedicinske aktivnosti i organizaciji procesa rada;
- vrši nadzor o prisustvu i nad urednim izvršavanjem radnih obaveza zaposlenika koji su mu podređeni;
- kontrolira pravovremene dolaske i odlaske sa posla, provjerava odsustva sa mjesta rada tijekom radnog vremena u smjeni, evidentira izostanke sa posla uz radnu listu-šihtaricu zaposlenika koji su mu podređeni i koje koordinira;
- izdavanje uputstava i naloga podređenim zaposlenicima;
- kontrola provođenja realizacije plana zdravstvene njege;
- kontrola poštovanja iz područja radnih odnosa, zaštite na radu, protivpožarne zaštite, kancelarijskog poslovanja, zdravstvene zaštite, investiranja, javnih nabava i slično, te stara se o njihovoj pravilnoj primjeni;
- stara se o pravilnom poslovanju i radu administrativnih djelatnika koji rade na općim, personalnim i kancelarijskim poslovima;
- izrađuje nacrte odluka i rješenja koje donosi Ravnatelj i Upravno vijeće;
- izrađuje nacrte ugovora o radu i sporazuma iz radnih odnosa;
- pomaže u radu povjerenstva za izradu normativnih akata Doma zdravlja;
- vrši sve poslove iz upravno-pravne djelatnosti Doma zdravlja;
- stara se o izvršavanju odluka Upravnog vijeća, drugih organa i inspekcijskih naloga;
- brine se za uredno vođenje, držanje i čuvanje administrativne dokumentacije, te kontrolira pravilno vođenje, držanje i čuvanje medicinske dokumentacije;
- radi na pripremanju sjednica Upravnog vijeća i povjerenstava;
- prima stranke, daje potrebne naputke i pravna tumačenja zakonskih propisa;
- pruža pravnu pomoć zaposlenicima u vezi njihovih prava i obaveza iz radnog odnosa;
- prima službenu poštu i prosljeđuje je Ravnatelju na signiranje;
- čuva štambilje i pečate menadžmenta Doma zdravlja i brine o njihovoj upotrebi;
- predlaže izradu i zadužuje pečate za pojedine ambulante i odjele te područne ambulante;
- obavlja sve poslove vezane za javne nabave: izrada plana javnih nabava kao i izmjena i dopuna plana nabava, istraživanje tržišta, pokretanje postupaka javnih nabava, izrada tenderske dokumentacije, javno otvaranje ponuda, izrada zapisnika u skladu sa tokom nabava,priprema poziva za dostavljanje ponuda, komunikacija sa ponuđačima, izrada odluka i ugovora o javnoj nabavi, praćenje realizacije ugovora, priprema odgovore po pravnim lijekovima u postupcima javnih nabava, vrši objavu svih vrsta obavještenja na portalu Agencije za javne nabave i web stranici, izvještavanje o provedenim postupcima javnih nabava, arhiviranje dokumentacije i slično;
- povezivanje strategije ugovornog organa preko planiranja nabava i izbora pojedinačnih strategija nabava;
- objedinjavanje potreba ugovornog organa i izrada godišnjeg plana javni nabava;
- koordiniranje svim aktivnostima vezanim za planiranje nabava u ugovornom organu;
- sprovođenje analize internih zahtjeva i utvrđivanje potreba za nabavom;
- ispitivanje tržišta;
- učestvovanje i koordinacija u pripremi tenderske dokumentacije;
- učestvovanje u svojstvu člana u komisijama za javne nabave;
- pomaže komisijama za nabave pri korespodenciji sa ponuđačima;
- dostavljanje tenderske dokumentacije na način propisan za konkretni postupak javne nabave;
- učestvuje u pripremi pojašnjenja tenderske dokumentacije, zajedno sa stručnim licima;
- priprema i pomaže u radu prilikom pripreme i izrade odluka i ugovora u formi propisanoj zakonom;
- priprema odgovor po pravim lijekovima nakon što komisija za javne nabave dostavi svoje izjašnjenje;
- koordinira svi aktivnostima vezanim za praćenje i implementaciju ugovora koji je sklopio ugovorni organ;
- drugi poslovi i zadaci vezani za provođenje postupka javne nabave;
- obavlja i druge poslove iz djelokruga svoga rada na zahtjev Ravnatelja i drugih stranaka kada je to opravdano.
Opći uvjeti za radno mjesto 1:
- Da je državljanin Bosne i Hercegovine,
- Da je stariji od 18 godina,
- Da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova za koje se prijavljuje.
Pored općih uvjeta predviđenih Zakonom kandidati trebaju ispunjavati i posebne uvjete i to:
- VSS -VII stepen, odnosno visoko obrazovanje najmanje prvog ciklusa Bolonjskog sustava studiranja, koji se vrednuje sa 240 ECTS bodova, pravne struke.
- Najmanje 5 (pet) godine radnog staža u struci nakon završene visoke stručne spreme.
Potrebna dokumentacija:
Uz potpisanu prijavu kandidati su dužni priložiti sljedeću dokumentaciju (originali ili ovjerene preslike):
- Kraću potpisanu biografiju sa kontakt telefonom,
- Diploma o završenom pravnom fakultetu,
- Potvrda o radnom stažu u struci,
- Uvjerenje o državljanstvu (ne starije od 6 mjeseci)
- Izvod iz matične knjige rođenih,
- Prijava o prebivalištu (CIPS) (ne starije od 6 mjeseci).
Kandidat koji bude izabran, naknadno će dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- Uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca, original ili ovjerena preslika),
- Liječničko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti (ne starije od 3 mjeseca, original ili ovjerena preslika)
Kandidati koji po posebnom zakonu imaju prioritet u zapošljavanju uz prijavu trebaju dostaviti i odgovarajuće dokumente (uvjerenja, potvrde) kojim to dokazuju, te se pozvati na poseban zakon po kojem imaju prednost.
Literatura za ispit i intervju:
Gradivo i pravni izvori odnosno literatura za polaganje ispita po konkursu, prema stručnoj spremi kandidata iz ove pozicije iz ovog konkursa su:
- Zakon o zdravstvenoj zaštiti FBiH
- Zakon o radu FBiH
- Zakon o javnim nabavama.
Mjesto rada: Kiseljak, Grada Zaprešića 1.
Radno vrijeme: redovito radno vrijeme.
Natječaj je otvoren 8 (osam) dana od dana objave.
Kontakt za dodatne informacije: 030/879-015 ili e-mail: ju.dom.zdravlja.kiseljak@gmail.com
Svi kandidati koji ispunjavaju uvjete javnog natječaja će proći testiranje sukladno članku 8. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru KSB (Službene novine KSB broj: 7/19).
O datumu, mjestu pristupanja intervjua odnosno polaganja pismenog i usmenog ispita, kandidat će biti obaviješten telefonom ili putem e-mail-a. Imena kandidata se ne objavljuju.
JU Dom zdravlja Kiseljak nije u obavezi vratiti dokumentaciju koja se prilaže uz prijavu.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Obavezno na koverti naznačiti radno mjesto za koje se aplicira.
Prijave sa dokumentima o ispunjavanju uvjeta traženih Javnim natječajem dostaviti u zatvorenoj kuverti, osobno ili putem pošte na adresu:
JU Dom zdravlja Kiseljak, Ul. Grada Zaprešića br.1, 71 250 Kiseljak, s naznakom „NE OTVARATI – PRIJAVA NA JAVNI NATJEČAJ“ ZA RADNO MJESTO TAJNIK DOMA ZDRAVLJA
- Spremačica/čistačica (NSS)……… 1 izvršitelj, na neodređeno vrijeme, s probnim radom od 3 mjeseca.
Opis poslova:
Opći uvjeti za radno mjesto 3:
- da je državljanin Bosne i Hercegovine,
- da je stariji od 18 godina,
- da ima opću zdravstvenu sposobnost za obavljanje poslova za koje se prijavljuje.
Potrebna dokumentacija:
Uz prijavu kandidati su dužni priložiti sljedeću dokumentaciju (originali ili ovjerene preslike):
- Kraću potpisanu biografiju sa kontakt telefonom,
- Potvrdu o prebivalištu (CIPS) (ne starije od 6 mjeseci)
- Diplomu o završenoj osnovnoj školi
- Izvod iz matične knjige rođenih (ne starije od 6 mjeseci)
- Uvjerenje o državljanstvu.
Kandidat koji bude izabran, naknadno će dostaviti sljedeću dokumentaciju:
- Uvjerenje o nevođenju kaznenog postupka (ne starije od 3 mjeseca, original ili ovjerena preslika),
- Liječničko uvjerenje o zdravstvenoj sposobnosti (ne starije od 3 mjeseca, original ili ovjerena preslika),
Mjesto rada: Kiseljak, Grada Zaprešića 1.
Radno vrijeme: redovno radno vrijeme.
Natječaj je otvoren 8 (osam) dana od dana objave.
Kontakt za dodatne informacije, telefon: 030/879-015 ili e-mail: ju.dom.zdravlja.kiseljak@gmail.com.
Svi kandidati koji ispunjavaju uvjete javnog natječaja će proći testiranje sukladno članku 8. Uredbe o postupku prijema u radni odnos u javnom sektoru KSB (Službene novine KSB broj: 7/19).
JU Dom zdravlja Kiseljak nije u obavezi vratiti dokumentaciju koja se prilaže uz prijavu.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Prijave sa dokumentima o ispunjavanju uvjeta traženih Javnim natječajem dostaviti u zatvorenoj koverti, osobno ili putem pošte na adresu:
JU Dom zdravlja Kiseljak, Ul. Grada Zaprešića br.1, 71 250 Kiseljak, s naznakom „NE OTVARATI – PRIJAVA NA JAVNI NATJEČAJ“ ZA RADNO MJESTO SPREMAČICA/ČISTAČICA.
Nepotpune i neblagovremene prijave neće se uzeti u razmatranje.
Poslovnik o radu komisije će biti objavljen na oglasnoj tabli JU Dom zdravlja Kiseljak, u roku od 8 dana od dana isteka roka za dostavljanje prijava za javni natječaj.
R a v n a t e l j
Dr. Nino Baban
Dostaviti:
- Web stranica općine Kiseljak
- Oslobođenje
- Služba za zapošljavanje KSB
- Oglasna ploča
- A/A
Novum.ba